مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-24اجتماعي

همه ایتام تحت پوشش کمیته امداد البرز تبلت و موبایل هوشمند دارند


با اشاره به اینکه تمام ایتام محصل استان که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند تبلت و موبایل هوشمند دارند، افزود: - ایسنا/البرز مدیر  کل کمیته امداد البرز گفت: با اشاره به اینکه تمام ایتام محصل استان که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند تبلت و موبایل هوشمند دارند، افزود: با همکاری خیرین برای همه این دانش آموزان تجهیزات هوشمند آموزشی تهیه شده تا از تحصیل بازنمانند.

محمد محمدی فرد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در البرز اظهار کرد: این طرح با هدف ایتام نوازی از شهریور ماه در سراسر کشور اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح هر یک از کارمندان دولت می توانند به صورت داوطلبانه هر ماه 50 هزار تومان از حقوق خود را برای حمایت از یک یتیم پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: کمیته ای با ریاست استاندار البرز در این خصوص تشکیل شده و پیش بینی می شود با اجرای این طرح 38 هزار و 600 حامی جدید جذب کنیم.

محمدی فرد با اشاره به جمعیت ایتام البرز توضیح داد: در حال حاضر 500 هزار یتیم و مشمول طرح محسنین مورد حمایت مردم و خیرین قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه تمام ایتام محصل استان که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند تبلت و موبایل هوشمند دارند، افزود: با همکاری خیرین برای همه این دانش آموزان تجهیزات هوشمند آموزشی تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ایتام تحت پوشش کمیته امداد البرز تبلت و موبایل هوشمند دارند

همه ایتام تحت پوشش کمیته امداد البرز تبلت و موبایل هوشمند دارند