مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-24بين الملل

عفو بین الملل مجددا خواستار آزادی فعالان سیاسی مصر شد


سازمان عفو بین الملل بار دیگر از مقامات مصر خواست هر چه سریعتر رهبران سازمان حقوق بشری موسوم به طرح مصر برای حقوق فردی را آزاد کنند.

- سازمان عفو بین الملل بار دیگر از مقامات مصر خواست هر چه سریعتر رهبران سازمان حقوق بشری موسوم به "طرح مصر برای حقوق فردی" را آزاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، این سازمان در توییتی نوشت، سه تن از کارمندان سازمان حقوق بشری موسوم به طرح مصری برای حقوق شخصی که سازمانی غیر دولتی بوده و مقرش در قاهره قرار دارد در نزد دادستانی عالی امنیت مصر ویژه مسائل تروریسم بازجویی شدند.

عفو بین الملل همبستگی خود را با این بازداشتی ها ابراز و از مقامات مصر خواست هر چه سریع و بدون قید و شرطی آنها را آزاد کنند و به کمپین علیه آنها پایان دهند.

پیش از این طرح مصری برای حقوق فردی در صفحه توییتری خود نوشت، سه بازداشتی این سازمان وارد دادستانی عالی امنیت مصر شدند و در انتظار اجازه ورود وکلای مدافع هستند تا تحقیقات شروع شود.

روز جمعه هم عفو بین الملل از مقامات مصر خواسته بود، به کمپین انتقام خود علیه سازمان حقوق بشری مذکور پایان داده و بازداشتی های آن را فوراً و بدون قید و شرط آزاد کند.

مقامات مصر، چند روز پیش جاسر عبدالرزاق، مدیر اجرایی سازمان حقوق بشری، کریم عناره، مدیر بخش عدالت کیفری و محمد بشیر، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل مجددا خواستار آزادی فعالان سیاسی مصر شد

عفو بین الملل مجددا خواستار آزادی فعالان سیاسی مصر شد