مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-24پزشكي

توسعه یک تست واقعیت مجازی برای ارزیابی آسیب پذیری فرد در برابر استرس+فیلم


استرس یکی از راه هایی است که بدن انسان در واکنش به برخی کارها یا تهدیدها نشان می دهد و بدن هر شخص نیز به گونه ای متفاوت به استرس واکنش نشان می دهد.

- توسعه یک تست واقعیت مجازی برای ارزیابی آسیب پذیری فرد در برابر استرس+فیلم استرس یکی از راه هایی است که بدن انسان در واکنش به برخی کارها یا تهدیدها نشان می دهد و بدن هر شخص نیز به گونه ای متفاوت به استرس واکنش نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلوریست، هر رویدادی که باعث استرس شود، رویداد استرس زا نامیده می شود.

بدن ما برای کنترل مواجهه حاد با عوامل استرس زا مجهز است اما باید دانست قرار گرفتن زیاد در معرض عوامل استرس زا می تواند منجر به اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی و حتی اختلالاتی مانند تغییرات قلبی عروقی، فشار خون بالا یا سکته مغزی شود.

با استفاده از فناوری های پوشیدنی و سایر فناوری های سنجش در افراد مسن و افراد در معرض خطر می توان این استرس را اندازه گرفت و تا حدی از ایجاد این بیماری ها جلوگیری کرد.

این آزمایش بر اساس داده های مطالعات قبلی که روی حیوانات انجام شده بود، ساخته شده است.

طی این آزمایش فرد با کمک فناوری هدست واقعیت مجازی در محیط مجازی قرار می گیرد و در آنجا حرکت می کند و در همان زمان محققان تغییر ضربان قلب او را هنگام قرار گرفتن در معرض موقعیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه یک تست واقعیت مجازی برای ارزیابی آسیب پذیری فرد در برابر استرس+فیلم

توسعه یک تست واقعیت مجازی برای ارزیابی آسیب پذیری فرد در برابر استرس+فیلم