مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-24سياسي

نشست شورای حکام مرکز بین المللی قنات یزد برگزار می شود


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد از برگزاری نهمین جلسه شورای حکام مرکز بین المللی قنات به منظور پایش فعالیت‎ها و تصویب برنامه های آتی این مرکز خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد از برگزاری نهمین جلسه شورای حکام مرکز بین المللی قنات به منظور پایش فعالیت‎ها و تصویب برنامه های آتی این مرکز خبر داد.

محمدمهدی جوادیان زاده با بیان این که این نشست امروز سه شنبه چهارم آذرماه برگزار می شود، افزود: از آنجا که مرکز بین المللی قنات از زیرمجموعه های یونسکو محسوب می شود، شورای حکام عملکرد این مرکز را مورد پایش قرار می دهد و برنامه های آتی را تصویب می کند.

وی با بیان این که معاون آب و آبفای وزارت نیرو از سوی وزیر نیرو به عنوان رییس شورای حکام منصوب شده است، گفت: رییس مرکز آب شناسی یونسکو و نمایندگانی از کشورهای مختلف عضو این شورا هستند.

این مسئول در خصوص این جلسه اظهار کرد: در این شورا، معاون آب و ابفای وزارت نیرو گزارشی از عملکرد، اهداف و برنامه های مرکز بین المللی قنات ارایه می کند و سپس با نظر کلیه اعضا برنامه های آتی مرکز تصویب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای یزد، جوادیان زاده در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های این مرکز در راستای توسعه پژوهش های کاربردی در حوزه قنات و سازه های آبی تاریخی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای حکام مرکز بین المللی قنات یزد برگزار می شود

نشست شورای حکام مرکز بین المللی قنات یزد برگزار می شود