مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-24بين الملل

اعلام آمادگی پنتاگون برای همکاری با تیم انتقالی بایدن


وزارت دفاع آمریکا بعد از اجازه سازمان خدمات عمومی این کشور به «جو بایدن» برای پیشبرد روند انتقال قدرت، در بیانه ای اعلام کرد آمادگی دارد منابع و خدمات پساانتخاباتی را در اختیار تیم انتقالی بایدن قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا بعد از اعلام این که سازمان خدمات عمومی آمریکا به جو بایدن اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت است، آغاز رویه های انتقال قدرت در این وزارتخانه را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ، پنتاگون دوشنبه به وقت آمریکا اعلام کرد: امروز عصر وزارت دفاع با تیم بایدن-هریس و مسئول تعیین شده آن ها برای تیم بررسی وزارت دفاع تماس گرفت و بر اساس تشخیص سازمان خدمات عمومی آمریکا ما بلافاصله اجرای طرح خود را برای ارائه پشتیبانی مطابق با اساسنامه، سیاست وزارت دفاع و یادداشت توافق بین کاخ سفید و تیم بایدن-هریس، آغاز می کنیم.

بنابر اعلام این وزارتخانه، کارگروه انتقال وزارت دفاع آمریکا همه تماس های این وزارتخانه با تیم بایدن-هریس را برنامه ریزی و هماهنگ خواهد کرد.

پنتاگون افزود: وزارت دفاع آمادگی دارد خدمات و حمایت پساانتخاباتی را به شکلی حرفه ای، منظم و کارآمد که متناسب با انتظارات عمومی از وزارتخانه و تعهد ما به امنیت ملی باشد، فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی پنتاگون برای همکاری با تیم انتقالی بایدن

اعلام آمادگی پنتاگون برای همکاری با تیم انتقالی بایدن