مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-24بين الملل

رایزنی تلفنی وزرای خارجه اردن و روسیه با محوریت قره باغ


وزرای امور خارجه اردن و روسیه در گفت وگویی تلفنی با یکدیگر به بررسی توقف جنگ در منطقه قره باغ و مسائل منطقه ای و دوجانبه پرداختند.

- وزرای امور خارجه اردن و روسیه در گفت وگویی تلفنی با یکدیگر به بررسی توقف جنگ در منطقه قره باغ و مسائل منطقه ای و دوجانبه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن با سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه تماسی تلفنی برقرار کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، لاوروف، در این گفت وگوی تلفنی الصفدی را در جریان تلاش های میانجی گرایانه ای که روسیه به خاطر توقف کامل جنگ و برقراری آتش بس در منطقه قره باغ انجام داده است، قرار داد و وزیر خارجه اردن نقش روسیه در آماده سازی شرایط برای توقف جنگ و درگیری و انتقال به حل دائمی و همیشگی درگیری را ستود.

دو طرف در جریان این تماس تلفنی همچنین در خصوص جوانب اصلی سازوکارهای منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزرای خارجه روسیه و اردن بر عدم پذیرش شیوه و روش های یک جانبه و لزوم معطل نکردن و عدم سستی در آماده سازی شرایط برای ازسرگیری مذاکرات مستقیم میان فلسطینیان و اسراییلی ها بر اساس قطعنامه های سازمان ملل و طرح صلح عربی تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی وزرای خارجه اردن و روسیه با محوریت قره باغ

رایزنی تلفنی وزرای خارجه اردن و روسیه با محوریت قره باغ