مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-24سياسي

/پیگیری پروژه/ چرخ لاستیک سازی خرم آباد همچنان نمی چرخد


احداث کارخانه لاستیک سازی خرم آباد جزو مصوبات سفر هیأت دولت یازدهم به لرستان در خرداد 93 بود و دقیق یک سال بعد این پروژه با حضور محمد شریعت مداری، - ایسنا/لرستان احداث کارخانه لاستیک سازی خرم آباد جزو مصوبات سفر هیأت دولت یازدهم به لرستان در خرداد 93 بود و دقیق یک سال بعد این پروژه با حضور محمد شریعت مداری، معاون وقت اجرایی رییس جمهور و برخی مسئولان استان کلنگ زنی شد.

از این کارخانه لاستیک سازی که در شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد قرار دارد به عنوان پروژه ای یاد می شود که در صورت بهره برداری، بیش از یک هزار فرصت شغلی ایجاد می کند و قرار بود بهمن 97 به بهره برداری برسد اما در حال حاضر که فقط روی کاغذ می تواند به بهره برداری برسد.

محمد شریعت مداری که در زمان کلنگ زنی معاون اجرایی رییس جمهور بود، سپس وزیر صنعت شد و در حال حاضر نیز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بارها قول رفع مشکلات این پروژه را داده اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است.

شریعت مداری اسفند 97 نیز در جریان سفر خود به لرستان در خصوص این پروژه گفت: در وزارت تعاون هم دنبال کارخانه لاستیک سازی خرم آباد خواهم بود که البته از مسئولیت های شرکت ایمیدرو با مشارکت بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری پروژه/ چرخ لاستیک سازی خرم آباد همچنان نمی چرخد

/پیگیری پروژه/ چرخ لاستیک سازی خرم آباد همچنان نمی چرخد