مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-24اقتصادي

دستورالعمل نحوه حضور کارمندان و فعالیت ادارات کرمان در 3 وضعیت هشدار


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان وضعیت حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ابلاغی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در شهرهای دارای وضعیت زرد، کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم انجام می شود.

وی افزود: در شهرهای دارای وضعیت نارنجی، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه در استان نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور 50 درصدی کارکنان انجام خواهد شد.

وفایی ادامه داد: در شهرهای دارای وضعیت قرمز، دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه در استان نسبت به کاهش حضور تا 50 درصد کارکنان خود اقدام کنند مشروط به آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور یک سوم کارکنان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نحوه حضور کارمندان و فعالیت ادارات کرمان در 3 وضعیت هشدار

دستورالعمل نحوه حضور کارمندان و فعالیت ادارات کرمان در 3 وضعیت هشدار