مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:002020-11-24سياسي

ایران در حوزه علم و فناوری رشد حیرت آور داشته است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کشورمان ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری رشد حیرت آوری داشته که حتی دشمنان به این موضوع اذعان دارند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کشورمان ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری رشد حیرت آوری داشته که حتی دشمنان به این موضوع اذعان دارند.

سردار جلیل بابازاده چهارم آذر در آیین افتتاح جشنواره علم و فناوری بسیج که با نام شهید زارع گلمغانی در اردبیل و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر رشد حیرت آوری را در حوزه علم و فناوری داشته و توانسته به همت جوانان خود در بخش های مختلف موفقیت های چشمگیری را به دست آورد.

وی تصریح کرد: کشوری که از لحاظ علم و تکنولوژی بتواند همپای تحولات حرکت کند قطعا در چینش ملت ها جایگاهی برتر خواهد داشت که جمهوری اسلامی ایران با رفع خلأهای گذشته توانسته جایگاه خود را در این حوزه احیا کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز در این عرصه با ورود جوانان غیرتمند ایرانی که مجهز به ابزار ایمان و ارزش های دینی هستند، زمینه رشد و بالندگی خوبی فراهم شده که در استان اردبیل نیز با همت مجموعه های علمی و دانشگاهی شرایط مساعدی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در حوزه علم و فناوری رشد حیرت آور داشته است

ایران در حوزه علم و فناوری رشد حیرت آور داشته است