مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-24سياسي

هفته بسیج ویترین عملکرد بسیجیان/ هر خانه یک کارگاه


فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت:هفته بسیج ویترین عملکرد بسیج در طول سال است، در شرایطی که بسیجیان تمام ساعات روز را برای خدمت گذاری حاضرهستند.

- حسن صفدری فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در گفت و گو با خبرنگار فارس با اعلام این مطلب و در بیان عملکرد بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال   با شعار بسیج ، پیشرو خدمت و امید آفرین مزین شده است و  نامگذاری یک هفته در سال به عنوان هفته بسیج ، فرصتی  است تا خدمات بدون منت بسیج برای مردم تشریح شود.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه های اجرا شده در هفته بسیج ادامه داد: دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان، اجرای طرح شهید سلیمانی و تبدیل پایگاههای مقاومت بسیج به پایگاههای سلامت و همچنین تشکیل کمیته جهادگران سلامت که در قالب آن بسیجیان در مراکز درمانی برای کمک به کادر درمان حضور خواهند داشت ، از جمله مهم ترین برنامه های هفته بسیج است که به خاطر گسترش شیوع ویروس کرونا ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر خانه یک کارگاه عنوان طرحی است که سپاه ناحیه امامت تبریز درصدد است در جهت ایجاد اشتغال و درامد پایدار برای خانواده ها ایجاد کند که فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در مورد اجرای این طرح اظهارداشت: طرح هر خانه یک کارگاه طرح مشترکی است که با همکاری و هماهنگی  اتحادیه قالی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج ویترین عملکرد بسیجیان/ هر خانه یک کارگاه

هفته بسیج ویترین عملکرد بسیجیان/ هر خانه یک کارگاه