مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-24بين الملل

«انتقال» قدرت و تداوم جنگ افروزی واشنگتن


تیم بالقوه احتمالی بایدن در حال قالب کردن سیاستگذاران نومحافظه کاری هستند که در دولت های اوباما که بایدن نیز در مقام معاون رییس جمهور قرار داشت، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: در حالی که قرار است جو بایدن نامزد ریاست جمهوری دمکرات ها روز 20 ژانویه مراسم تحلیف خود را برگزار کند، زیاد از انتقال قدرت به یک دولت جدید در آمریکا سخن به میان می آید.

رسانه ها نیز طبق معمول حدس و گمان های خود را در این باره مطرح می کنند که رییس جمهور منتخب قرار است چه کسانی را برای کابینه خود انتخاب کند.

تیم بالقوه احتمالی بایدن در حال قالب کردن سیاستگذاران نومحافظه کاری هستند که در دولت های اوباما که بایدن نیز در مقام معاون رییس جمهور قرار داشت، سمت های عالی را در اشغال خود داشته اند.

این اسامی عبارتند از سوزان رایس مشاور سابق امنیت ملی، مایکل فلورنوی از مقامات ارشد پیشین پنتاگون و آنتونی بلینکن سیاستگذار پیشین خودرای که شیوه کار عجیب و عجولانه اش فقط باعث عقیم ماندن جاه طلبی های سلطه طلبانه واشنگتن شده است.

وقتی بایدن می گوید آمریکا بازگشته است منظور واقعی اش بازگشت به روال معمول امور است که حکایت از بازگشت با فراغ بال و بدون مزاحمت به نظامی گری و مداخله جویی در امور خارجی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انتقال» قدرت و تداوم جنگ افروزی واشنگتن

«انتقال» قدرت و تداوم جنگ افروزی واشنگتن