مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-24اقتصادي

مشکل نهاده و واسطه عامل اصلی گرانی مرغ/ صمت بازار را با مرغ منجمد کنترل خواهد کرد!


قیمت مرغ در بازارهای قزوین به عنوان یک استان تولید کننده مرغ در کشور، رشد جهشی داشته است، مرغداران و مسئولین هردو روی مشکل نهاده ها و افزایش هزینه های تولید تأکید دارند و سازمان صمت نیز برای مدیریت بازار از برنامه ریزی برای توزیع 160 تن مرغ منجمد 15 هزارتومانی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، این روزها در بازار قزوین شاهد افزایش ناگهانی قیمت گوشت مرغ از 24 هزار و 700 تومان به 30 الی 32 هزار تومان هستیم.

این در حالی است که قیمت این کالای اساسی در ستاد تنظیم بازار استانی 20 هزار و 400 تومان مصوب شده است و حدود 2 هفتهٔ گذشته نیز مدیرکل سازمان صمت استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس گفته بود تلاش می کنیم قیمت مرغ را پایین بیاوریم، اما نه تنها قیمت مرغ کاهش نیافت، بلکه به یک باره با جهش 6 الی 8 هزار تومانی مواجه شد و همین امر باعث پر کشیدن مرغ از سفره های خانواده های قزوینی، علی الخصوص قشر ضعیف گشت.

یکی از مرغ داران استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با دلایل افزایش قیمت مرغ می گوید: یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ در این ایام، کاهش عرضهٔ مرغ و عدم تناسب بین عرضه و تقاضا بوده است، زیرا از طرفی به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا و محدودیت های ساعات تردد در این ایام، مردم جهت خرید به بازار هجوم آورده اند و تقاضا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل نهاده و واسطه عامل اصلی گرانی مرغ/ صمت بازار را با مرغ منجمد کنترل خواهد کرد!

مشکل نهاده و واسطه عامل اصلی گرانی مرغ/ صمت بازار را با مرغ منجمد کنترل خواهد کرد!