مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-24سياسي

مدیران بی انگیزه استعفا دهند/منافع کرمان ملاک تصمیم گیری هایم است


بیش از 70 درصد مسائل و مشکلات با پیگیری مدیران قابل حل است بنابراین مدیری که فاقد انگیزه، تحرک و علم لازم باشد، باید استعفا بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنده معتقد به تبعیض مثبت هستم، افزود: به این معنا که شرایط استان از نظر توسعه همسان نیست و برخی مناطق توسعه یافته تر نسبت به مناطق دیگر هستند لذا اولویت بر این است که امکانات را بیشتر به طرف مناطق کمتر توسعه یافته سوق بدهیم.

وی با اشاره به اینکه استاندار باید راهبردها را مشخص کند و برهمین اساس مدیران و ادارات باید متناسب با این راهبردها حرکت کنند، بیان داشت: راه میانبر برای غلبه بر نظام بروکراتیک اداری، این است که دارای مدیرانی با دانش، دارای انگیزه و پرتلاش باشیم.

مدیر باید دارای دانش به روز باشد چراکه دنیا به شدت از نظر علمی در حال تحول و توسعه است همچنین مدیر باید دارای تحرک لازم باشند و درکنار پروژه ها و برنامه های مربوطه خود حضور داشته باشد که لازمه این حرکت وجود انگیزه است.

استاندار کرمان تصریح کرد: مدیران باید قدر میز خود را بدنند و اگر دنبال نام هم باشند، در جهت مثبت، آن را منفی نمی دانیم چرا که موجب افزایش انگیزه و کارایی می شود از طرف دیگر بیش از 70 درصد مسائل و مشکلات با پیگیری مدیران قابل حل است لذا مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بی انگیزه استعفا دهند/منافع کرمان ملاک تصمیم گیری هایم است

مدیران بی انگیزه استعفا دهند/منافع کرمان ملاک تصمیم گیری هایم است