مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-24ورزشي

بازگشت شجاعیان و غیبت احتمالی فرشیدها در ترکیب آبی ها


تیم فوتبال استقلال تهران بعد از یک پیروزی و یک شکست روز چهارشنبه در سومین هفته از رقابتهای لیگ برتر در تهران به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آبی پوشان تهران که پس از شروع خوب در هفته نخست لیگ برتر هفته دوم را با شکست پشت سر گذاشتند، در سومین هفته از این مسابقات میزبان ماشین سازی تبریز هستند.

تیمی که با یک مساوی و یک شکست برای دیدار با استقلال آماده می شود.

آبی پوشان بعد از شکست مقابل فولاد با حاشیه هایی مواجه شدند که وضعیت این تیم را تا حدودی بحرانی کرد که یکی از آنها هجمه های فراوان هواداران به فرشید باقری، هافبک میانی این تیم بود.

باقری شب گذشته در یک مصاحبه چند ثانیه ای از باشگاه استقلال و محمود فکری درخواست کمک برای جدایی از این تیم کرد و این امکان وجود دارد که فرایند این اتفاقات منجر به دوری او از ترکیب اولیه آبی پوشان شود.

فرشید اسماعیلی یکی دیگر از هافبک های آبی پوشان نیز با مصدومیتی جزیی مواجه است که ممکن است این مصدومیت مانع از حضور او در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر شود که در این صورت آبیها در هفته سوم بدون فرشیدها ارنج خواهد شد.

از سوی دیگر داریوش شجاعیان هافبک خلاق آبی پوشان که ماه های زیادی را به دلیل مصدومیت و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات از دست داده بود به شرایطی رسیده که قادر به حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شجاعیان و غیبت احتمالی فرشیدها در ترکیب آبی ها

بازگشت شجاعیان و غیبت احتمالی فرشیدها در ترکیب آبی ها