مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-24سياسي

فراگیری فرهنگ بسـیـج رمـز بقـاء انقلاب و مایـه پیشرفت کشـور است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت پنجم آذر سالروز صدور فرمان بینانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را همیشه به عنوان بازوی توانمند و یار وفادار نظام اسلامی دانست.

- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت پنجم آذر سالروز صدور فرمان بینانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را همیشه به عنوان بازوی توانمند و یار وفادار نظام اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بســم الله الـرحـمن الـرحیـم پنجم آذر ماه یکی از برگ های زرین دفتر قطور افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

فراگیری تفکر و روحیه بسیجی، ضرورت امروزی؛ و گسـترش فـرهنـگ بـســیـج، رمــز اصـلـی حیـات و بقـاء و مـانـایـی انـقـلاب و نـظـام اســلامی ایـران در کوران حوادث مختلف و در گردنه های سخت پیش رو و مایه پیشرفت های متعدد کشور بوده و ما امروزه سخت نیازمند فراگیر شدن این نوع ســبـک زنــدگـی و نــگاه و تـفـکـر در سطح بین المللی برای مقابله با نظام های سلطه و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیری فرهنگ بسـیـج رمـز بقـاء انقلاب و مایـه پیشرفت کشـور است

فراگیری فرهنگ بسـیـج رمـز بقـاء انقلاب و مایـه پیشرفت کشـور است