مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-24پزشكي

تولید سالانه 6 تن روغن زیتون توسط کارآفرین بسیجی ایلامی


خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: نقش مهم کارآفرینان بسیجی در تحقق شعار جهش تولید را معنا می کنند.

  سلامت پیشینیان ما با استفاده از فرآورده های محلی و سنتی بر کسی پوشیده نیست و فرآورده های مفیدی مثل روغن زیتون یکی از نیازهای ضروری افراد جامعه است، چرا که در درمان بیماری ها، بسیار موثر واقع شده است؛ روغن مورد استفاده مردم روغن هایی با مواد نگهدارنده، آلوده و پارافین است که در نتیجه، بیماری، سرطان و سکته های بسیاری را به همراه دارد.

زیتون بخشی از نیازهای غذایی کشور ما را تأمین می کند و اگر از میوه سالم و با اصول صحیح استخراج و نگه داری شود، علاوه بر خود کفایی غذایی، در بالا بردن سلامت جامعه نیز مؤثر خواهد بود.

زیتون از 3 هزار و 500 سال پیش از میلاد کشت شده و از آن زمان، برگ زیتون به علت وجود ماده بسیار تلخی به نام اولئوروپین، برای ترمیم زخم و میوه آن پس از تلخی زدایی با محلول های قلیایی یا آب نمک به عنوان غذا و برای تأمین انرژی بدن مورد استفاده قرار می گرفته است.

  تولید سالانه 50 تن کنسرو زیتون روح الله تاری روحانی و کارآفرین نخبه بسیجی در گفت وگو با فارس اظهار داشت: زیتون از شهریور ماه تا آبان ماه برداشت و سپس روغن گیری آغاز می شود که ما سالانه 6 تن روغن زیتون و 50 تن زیتون کنسرو شده تولید و در ایلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 6 تن روغن زیتون توسط کارآفرین بسیجی ایلامی

تولید سالانه 6 تن روغن زیتون توسط کارآفرین بسیجی ایلامی