مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-24اقتصادي

انجام مانور تعمیرات در شبکه برق هرمزگان


مانورتعمیرات شبکه برق هرمزگان همزمان با سراسر کشور انجام شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: مانور تعمیرات شبکه فرسوده در شهرستانهای بندرعباس و جاسک همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هاجر عبدی درباره مانور تعمیرات در شبکه برق اظهار داشت: در این مانور 86 نیروی فنی در قالب 22 گروه عملیاتی با 50 خودروی سبک و سنگین شبکه های فرسوده 20 کیلوولت در بندرعباس و جاسک را بهینه سازی کردند.

وی اجرای این مانور را اقدامی کم نظیر همزمان با برگزاری گسترده ترین برنامه تعمیرات شبکه های توزیع برق در کشور دانست و با اشاره به عزم جدی مسئولان و فعالان صنعت برق برای ارائه شایسته ترین خدمات گفت: در زمان اجرای این مانور، نیروهای فنی این شرکت در قالب 22 تیم عملیاتی اقدام به اصلاح شبکه فشار متوسط برق در بندرعباس و جاسک کرده و با انجام تعمیرات و اصلاحات فنی مورد نیاز، پایداری شبکه برق این مناطق را تامین کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از اصلاح 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط و سرویس 20 دستگاه پست زمینی به روش خط گرم به منظور تامین برق مورد نیاز مشترکان و جلوگیری از بروز اختلال در فرایند برق رسانی به عنوان یکی دیگر از طرح های اجرا شده در این مانور نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مانور تعمیرات در شبکه برق هرمزگان

انجام مانور تعمیرات در شبکه برق هرمزگان