مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-24اجتماعي

موج دوم کرونا در پاکستان و تعطیلی مجدد مدارس


به دنبال تشدید موج دوم کرونا در پاکستان مدارس و مراکز آموزشی این کشور دوباره تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد، به دنبال تشدید موج دوم کرونا در پاکستان مدارس و مراکز آموزشی این کشور دوباره تعطیل شدند.

سایت خبری هم نیوز اعلام کرد، در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر روزانه کرونا در پاکستان، وزارت آموزش و پرورش این کشور از تعطیلی مجدد مدارس و مراکز آموزشی به مدت یک ماه خبر داد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند این تصمیم در نشست امروز وزرای آموزش و پرورش هر چهار ایالت پاکستان گرفته شده و بعد از موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرایی خواهد شد.

شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش پاکستان در نشست خبری گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌ها از 26 نوامبر به مدت یک ماه تعطیل هستند و تمامی فعالیت‌های آموزشی به صورت مجازی همچنان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تعطیلات زمستانی مدارس نیز از 25 دسامبر آغاز و تا 10 ژانویه ادامه خواهد یافت، افزود: شروع مجدد فعالیت‌های آموزش حضوری بعد از این تعطیلات مجددا بررسی خواهد شد.

گفتنی است به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان و شناسایی موارد آلودگی به این ویروس در مراکز آموزشی، ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی 2 ماه این مراکز را خواستار شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دوم کرونا در پاکستان و تعطیلی مجدد مدارس

موج دوم کرونا در پاکستان و تعطیلی مجدد مدارس