مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-24سياسي

دستورالعمل نحوه حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت هشدار


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان وضعیت حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت قرمز و نارنجی و زرد ابلاغی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان وضعیت حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت قرمز و نارنجی و زرد ابلاغی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا را تشریح کرد.

محمدرضا وفایی در خصوص وضعیت حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت قرمز و نارنجی و زرد ابلاغی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: در شهرهای دارای وضعیت زرد، کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم انجام می شود.

وی افزود: در شهرهای دارای وضعیت نارنجی، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسول دستگاه در استان نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور 50 درصدی کارکنان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نحوه حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت هشدار

دستورالعمل نحوه حضور کارمندان و فعالیت ادارات در سه وضعیت هشدار