مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-24اجتماعي

بارش پراکنده برف و باران در انتظار خراسان رضوی


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان استان به ویژه در نیمه شرقی ابری پیش بینی شده در مناطق شمال غرب، مرکز و جنوب استان مانند قوچان و مشهد بارش های پراکنده باران و برف را پیش بینی می کنیم.

- آیدا فاروقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص وضعیت جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به بررسی نقشه های آینده نگری آسمان استان به ویژه در نیمه شرقی ابری پیش بینی شده در مناطق شمال غرب، مرکز و جنوب استان مانند قوچان و مشهد بارش های پراکنده باران و برف را پیش بینی می کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی امروز در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی و شمال غرب استان نسبت به روز گذشته کاش دمای هوای رو پیش بینی می کنیم، بیان کرد: از فردا روند افزایشی دمای هوای آغاز می شود که تا پایانی هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از شهرستان های قوچان، کلات نادر، گلمکان، نیشابور و فریمان بارش های پراکنده گزارش شده است، عنوان کرد: بیشترین میزان بارش از شهرستان قوچان و کلات نادر به میزان 0.

6 میلی متر و ارتفاع برف تازه در قوچان یک سانتیمتر گزارش شده است.

فاروقی افزود: فریمان با 6_ درجه سانتیگراد سردترین و سبزوار با 12+ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بودند که طی همین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده برف و باران در انتظار خراسان رضوی

بارش پراکنده برف و باران در انتظار خراسان رضوی