مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-24اجتماعي

برگزاری 80 کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در استان یزد


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری 80 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با مشارکت و همکاری 11 مرکز مشاوره و سمن فعال در شهرستان های یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری 80 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با مشارکت و همکاری 11 مرکز مشاوره و سمن فعال در شهرستان های یزد خبر داد.

مسعود شریعتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که برگزاری کارگاه های آموزش پیش از ازدواج در کشور به عهده ادارت ورزش و جوانان استان هاست در این راستا از ابتدای سال تاکنون 80 کارگاه آموزش ازدواج در 320 ساعت در هشت شهرستان استان و با حضور دو هزار و 740 شرکت کننده و با مشارکت و همکاری 11 مرکز مشاوره و سمن فعال در شهرستان ها برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری این کارگاه به صورت آنلاین در دستور کار قرار گرفت و بیش از 35 کارگاه به صورت آنلاین برپا شده که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 100 کارگاه دیگر نیز به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: تاکنون چهار مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده به نام های آتیه، احسان، مدرسه زندگی و ساحل آرامش موفق به اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان شده اند و سه مرکز دیگر نیز در مراحل اخذ مجوز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 80 کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در استان یزد

برگزاری 80 کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در استان یزد