مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-24اقتصادي

کاهش عاطفه ها یکی از علل تاخت و تاز کرونا


این روزها ایجاد محدودیت بر اثر شیوع کروناویروس مهمترین مقوله ای است که همه اقشار، خیابان های شهرها، ادارات و در کل همه مردم دنیا را به خود مشغول کرده و می توان گفت ویروس کووید 19 به مدیر توانمندی تبدیل شده که آشفته سازی جامعه امروزی را در برنامه کاری خود گنجانده است.

- ایسنا/همدان این روزها ایجاد محدودیت بر اثر شیوع کروناویروس مهمترین مقوله ای است که همه اقشار، خیابان های شهرها، ادارات و در کل همه مردم دنیا را به خود مشغول کرده و می توان گفت ویروس کووید 19 به مدیر توانمندی تبدیل شده که آشفته سازی جامعه امروزی را در برنامه کاری خود گنجانده است.

در این روزهایی که همه مردم دنیا زندگی خود را در قالب رعایت پروتکل های بهداشتی اطرافیان و چگونگی عملکرد کرونا برنامه ریزی می کنند، مراجعه به وجدان، موضوع مهمی است که همه ما باید به آن بپردازیم و به خود بقبولانیم که برای قطع زنجیره ویروس باید در کنار هم باشیم نه اینکه برای رسیدن به خواسته هایمان در مقابل همنوعانم قرار بگیریم و مشکلاتی از قبیل بیماری و به تبع آن اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای اطرافیان ایجاد کنیم.

علت نگارش این متن مشاهده عملکرد یکی از متصدیان بانک های شهرستان کبودراهنگ بود به طوریکه صبح امروز یکی از همشهریان طی تماس تلفنی از برخورد خشونت آمیز متصدی بانک گلایه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش عاطفه ها یکی از علل تاخت و تاز کرونا

کاهش عاطفه ها یکی از علل تاخت و تاز کرونا