مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-24سياسي

101 واحد مسکونی در مناطق سیل زده ایلام افتتاح شد/ آب به بهارستان رسید


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همچنان پیگیر رفع مشکلات زیرساختی مناطق سیل زده است.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همچنان پیگیر رفع مشکلات زیرساختی مناطق سیل زده است.

سردار جمال شاکرمی در مراسم افتتاح 101 واحد مسکونی سیل زدگان، اظهار کرد: توفیقی بود که در هفته بسیج 101 واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان افتتاح و 150 باب منزل نیز تعمیر شد.

وی با بیان اینکه در تفاهمنامه منعقد شده 70 باب منزل با همکاری بهزیستی، 10 واحد با همکاری کمیته امداد و 21 واحد نیز خارج از تعهدنامه توسط بسیج سازندگی سپاه به بهره برداری رسید، گفت: کارکنان سپاه پاسداران مبلغ 6 میلیارد ریال و خیرین ادارات 4 میلیارد ریال جمعا مبلغ ده میلیارد ریال برای ساخت این منازل کمک کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: باتوجه به از بین رفتن زیرساختها و وضعیت نابسامان مناطق سیل زده ساختن این منازل کار بزرگی بود که با تلاش جهادی انجام گرفت.

شاکرمی ادامه داد: سپاه نیز طبق وظیفه ذاتی خود با تمام ظرفیت برای رفع مشکلات سیل زدگان در کنار مسئولان پای کار آمد و در این راه علاوه بر قدم های خوب در حوزه معیشت، پوشاک و درمان باحضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضا و دکتر محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 واحد مسکونی در مناطق سیل زده ایلام افتتاح شد/ آب به بهارستان رسید

101 واحد مسکونی در مناطق سیل زده ایلام افتتاح شد/ آب به بهارستان رسید