مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-24اجتماعي

رهاسازی 30 دستگاه خودروی سنگین در برف مانده در محورهای تایباد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد گفت: اولین برف پاییزی رانندگان خودروهای سنگین را در محورهای مواصلاتی این شهرستان غافلگیر کرد و 30 خودروی گرفتار در برف و یخبندان توسط نیروهای پلیس و راهداری رهاسازی شدند.

- علی اصغر کرباسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی، همراه نداشتن زنجیر چرخ و عدم کنترل سرعت مطمئنه در برف و یخبندان سبب شد پس از نشستن برف بر سطح جاده و لغزنده شدن مسیر تعدادی خودروی سبک و سنگین در محور تایباد – خواف واقع در گردنه دربند از مسیر خود منحرف شوند.

وی ادامه داد: حضور نیروهای راهداری و پلیس راه باعث شد بلافاصله مسیر بازگشایی و تردد روان سازی شود، حوادث برف تایباد خوشبختانه خسارتی در بر نداشته و خودروهای سنگینی که زنجیرچرخ نداشتند توسط پلیس برای ساعتی متوقف شدند و پس از بهتر شدن شرایط جوی اجازه حرکت داشتند.

کرباسی بیان کرد: از ساعات نخست بارش برف در این شهرستان نیروهای راهداری در آماده باش کامل بوده و با 20 نیرو در قالب 2 اکیپ در تمامی محورهای شهری و روستایی گشت زنی و خدمات رسانی داشتند.

وی با اعلام اینکه 960 کیلومتر طول باندی در این شهرستان توسط راهداری پاکسازی و برف روبی شد، بیان کرد: دو اکیپ راهداری در محور مرکزی و کرات مستقر بوده و 270 تن شن و نمک را طی چند مرحله در مسیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 30 دستگاه خودروی سنگین در برف مانده در محورهای تایباد

رهاسازی 30 دستگاه خودروی سنگین در برف مانده در محورهای تایباد