مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-24پزشكي

روزهای سیاه کرونا ...


بحران کرونا در حال تشدید شدن است و آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن هر روز اوج می گیرد و انتهای آن نیز مشخص نیست و حتی براساس پیش بینی کارشناسان 12 هفته آینده به روزهای سیاه کرونا در جهان تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/مازندران بحران کرونا در حال تشدید شدن است و آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن هر روز اوج می گیرد و انتهای آن نیز مشخص نیست و حتی براساس پیش بینی کارشناسان 12 هفته آینده به روزهای سیاه کرونا در جهان تبدیل خواهد شد.

در اغلب کشورهای جهان اعضای جامعه با احساس مسئولیت اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی موفق شده اند بحران کرونا را کنترل کنند، با این وجود به دلیل طولانی شدن مدت زمان شیوع این ویروس، ادامه این وضعیت برای همه جهانیان خسته و کسل کننده شده است،این وضعیت در همه کشورهای درگیر با این بیماری وجود دارد؛ جامعه ما نیز از این وضعیت مستثنی نیست.

در شرایط کنونی بسیاری از مردم بدون توجه به پروتکل های بهداشتی در مراکز تجمع حضور پیدا می کنند و یا در رستوران ها غذا می خورند؛ بدون شک این وضعیت علاوه براینکه برای خود افراد خطرناک است برای دیگر اعضای جامعه نیز خطر آفرین است.

نکته دیگر اینکه با مقایسه رفتار دولت ها در سه مقطع آغاز انتشار ، همه گیری و مهار بیماری مشخص شده که تفاوت کشورها در میزان ابتلا و مرگ و میر به دو عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سیاه کرونا ...

روزهای سیاه کرونا ...