مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-24پزشكي

جزییات آموزش و امتحانات مجازی دانشجویان در ترم پاییز


مسئول آموزش مجازی دانشکده پزشکی علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد آموزش مجازی دانشکده از ابتدای شیوع کرونا، از تبدیل مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به یک مرکز معتبر آموزشی در وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر حجت‌الله عباس زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آموزش مجازی به شکل سازمان یافته از اواخر بهمن و از همان روزهای اول شیوع کرونا در این دانشگاه آغاز شد، گفت: البته زیرساخت‌های آموزش مجازی تا حدودی وجود داشت ولی کامل نبود و با شیوع کرونا به دلیل ضرورت کار سرعت بیشتری گرفت.

وی درخصوص راه‌اندازی سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) در دانشکده پزشکی، اظهار داشت: سیستم های مدیریت یادگیری یا LMS زیرساخت کلیدی و ضروری برای استقرار و توسعه یادگیری الکترونیکی محسوب می‌شوند .

این سیستم‌های نرم افزاری امور مربوط به ثبت نام، مدیریت، پیگیری، ارزشیابی، ارائه برنامه‌ها و نیز برقراری تعامل بین فراگیران، اساتید و محتوای برنامه‌ها را انجام می‌دهند و از آنجاکه یکی از الزامات توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی راه‌اندازی LMS بود با مساعدت دانشگاه و وزارتخانه سامانه‌ای تحت عنوان نوید راه‌اندازی و فعالیت‌ آن در دانشکده پزشکی از اسفند 98 با تعریف کلمه کاربری و رمز عبور برای اساتید و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آموزش و امتحانات مجازی دانشجویان در ترم پاییز

جزییات آموزش و امتحانات مجازی دانشجویان در ترم پاییز