مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-24پزشكي

بستری 820 بیمار کرونایی در مازندران


هرچند رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دیروز در نشست خبری خود اعلام کرد که این استان وارد پیک سوم کرونا نشده است اما روند صعودی مبتلایان نگران کننده است و هم اکنون 820 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های این منطقه بستری هستند.

- ایسنا/مازندران هرچند رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دیروز در نشست خبری خود اعلام کرد که این استان وارد پیک سوم کرونا نشده است اما روند صعودی مبتلایان نگران کننده است و هم اکنون 820 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های این منطقه بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 107 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 122 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 660 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 165 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 820 بیمار کرونایی در مازندران

بستری 820 بیمار کرونایی در مازندران