مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-24پزشكي

چتر مهربانی بانوان بسیجی بر سر کودکان بدون مادر و افراد ناتوان و نیازمند


این روزها بانوان جهادی و بسیجی شیعه و سنی پایگاه مقاومت منصوره زاهدان نیز برای کاهش آسیب های ناشی از کرونا در کنار اقشار مختلف هستند، تهیه شیرخشک برای فرزندان بی مادر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار اقشار مختلف هستند، تهیه شیرخشک برای فرزندان بی مادر،  ضدعفونی منازل افراد ناتوان و اهدا خون از جمله فعالیت های آنان است.

  فرمانده پایگاه مقاومت منصوره حوزه نرجس خاتون در زاهدان از فعالیت بسیجیان شیعه و سنی در کنار هم برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا می گوید: پایگاه مقاومت منصوره از نظر جمعیت جامعه هدف 3040نفر هستند که 90درصد شیعه و30درصدشان اهل تسنن هستند، این پایگاه دارای 1027 بسیجی شیعه و سنی است که در کنار هم مشغول فعالیت هستند.

مطهره سالاری افزود: این پایگاه یک گروه جهادی، یک گروه هنری، دوگروه ورزشی 1رزمی2بومی محلی طناب کشی دارد، همچنین 3نخبه ورزشی دارد که مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت منصوره حوزه نرجس خاتون می گوید: با کمک اعضا آسیب ها و تهدیدات محله را شناسایی و اقدامات پیشگیرانه و یا توجیهی را به طور مستمر اجرایی می کنیم.

  وی ادامه داد: برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه ها هیئت اندیشه ورز داریم که از توان افردا اثرگذار و صاحب ایده این محدوده استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر مهربانی بانوان بسیجی بر سر کودکان بدون مادر و افراد ناتوان و نیازمند

چتر مهربانی بانوان بسیجی بر سر کودکان بدون مادر و افراد ناتوان و نیازمند