مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-24دانش

دانشمند اردبیلی جزو یک درصد پژوهشگران پراستناد دنیا


مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات و انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 8 پژوهشگر ایرانی از جمله دکتر نورالدین قدیمی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در فهرست یک درصد پژوهشگران پراستناد دنیا قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی جهان اظهار کرد: 8 پژوهشگر ایرانی از جمله دکتر نورالدین قدیمی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در فهرست یک درصد پژوهشگران پراستناد دنیا قرار گرفتند.

وی افزود: بر پایه گزارش سال 2020 میلادی ِمؤسسه کلاریویت آنالیتیکس درباره پژوهشگران پراستناد جهان (Highly Cited Researcher)، دکتر نورالدین قدیمی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حوزه میان رشته ای جزو تأثیرگذارترین نویسندگان و دانشمندان یک درصد برتر دنیا در این حوزه معرفی شده است.

مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات و انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مؤسسه کلاریویت آنالیتیکس در سال 2020 نام بیش از 6400 پژوهشگر از سراسر جهان را به عنوان دانشمندان یک درصد برتر دنیا معرفی کرده است که در این بین 3900 نفر در 21 زمینه علمی و 2500 نفر در حوزه های میان رشته ای را در سیاهه پژوهشگران پراستناد جای داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند اردبیلی جزو یک درصد پژوهشگران پراستناد دنیا

دانشمند اردبیلی جزو یک درصد پژوهشگران پراستناد دنیا