مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 23:302020-11-23بين الملل

پوتین از شکست ترامپ ناراحت شد!


از نظر یک استاد روابط بین المللی این که پوتین در دل همچنان خواهان تمدید چهارساله ی حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید است هیچ شکی وجود ندارد اما وقتی همه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه آفتاب یزد در شماره امروز خود به تحلیل رفتار ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، پس از شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته است.

این روزنامه می نویسد: بایدن را به رسمیت نمی شناسم ! عبارتی عجیب که گوینده ی آن البته خاطرنشان می کند: با هر کسی که اعتماد مردم آمریکا را به خود جلب کرده باشد، کار خواهیم کرد.

پوتین در هر دو عبارت؛ همه کاره است، کما این که وقتی رییس جمهور نیز نیست؛ همه کاره ترین چهره ی سیاسی روسیه به شمار می آید اما سیاست روسیه، سیاستی مبتنی بر صبر و حوصله است به قول دکتر علی بیگدلی ؛ روس ها با یک قاشق چایخوری آن قدر پای دیوار چین را خالی می کنند تا فرو ریزد اما آمریکایی های بی حوصله همین کار را با بمب اتمی انجام می دهند! دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین ـ آن گاه که فشار سوالات فزاینده شده بود ـ اظهار می دارد: علت سکوت پوتین برخاسته از تقاضای دونالد ترامپ درباره بازشماری آرا در برخی از ایالت ها است.

اما همه می دانند موضوع به همین موضوع محدود و منحصر نمی شود زیرا: پوتین بر آن است تا به بایدن ثابت کند، به رغم تحریم های غرب و انزوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین از شکست ترامپ ناراحت شد!

پوتین از شکست ترامپ ناراحت شد!