مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 23:102020-11-23بين الملل

بایدن به دنبال بازگشت به برجام برای توسعه آن و تأثیرگذاری بر انتخابات ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری Justsecurity به نقل از یک منبع آشنا به تفکرات جو بایدن گزارش داد، با توجه به اینکه از زمان تحلیف جو بایدن، - یک پایگاه خبری آمریکایی به نقل از منابعی آشنا به تفکرات بایدن مدعی شده است که جو بایدن به دنبال بازگشت به برجام در فرصت باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، پایگاه خبری Justsecurity به نقل از یک منبع آشنا به تفکرات جو بایدن گزارش داد، با توجه به اینکه از زمان تحلیف جو بایدن، (رییس جمهور احتمالی بعدی آمریکا) تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در ژوئن 2021 فقط 5 ماه فرصت است، انتظار می رود که بایدن در همین زمان بازگشت ایران به تعهدات خود ذیل توافق هسته ای 2015 را تضمین کند.

این گزارش می گوید، دلیل بازگشت پاک آمریکا به برجام در ازای بازگشت ایران به محدودیت های خود تحت توافق، قبل از هرگونه مذاکره گسترده برای توافقی دیگر، این است که پنجره عقب راندن ایران از توسعه فعالیت های هسته ای این کشور، که در خلال سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران به وجود آمده است، کوتاه است.

تأثیرگذاری بر انتخابات ایران این گزارش از قول وندی شرمن مذاکره کننده ارشد سابق آمریکا می گوید که ایران تابستان سال بعد انتخابات برگزار می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن به دنبال بازگشت به برجام برای توسعه آن و تأثیرگذاری بر انتخابات ایران

بایدن به دنبال بازگشت به برجام برای توسعه آن و تأثیرگذاری بر انتخابات ایران