مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 22:402020-11-23پزشكي

درخواست برای حذف محدودیت 60 درصدی در پروازها


معاون سازمان هواپیمایی کشوری از ارائه درخواست برای حذف شدن محدودیت پذیرش 60 درصدی مسافر در پروازهای داخلی خبر داد و گفت: با توجه به رعایت کردن همه پروتکل های بهداشتی صادر شده داخلی و بین المللی این درخواست را به وزیر راه و شهرسازی ارائه داده ایم اما اگر .

- معاون سازمان هواپیمایی کشوری از ارائه درخواست برای حذف شدن محدودیت پذیرش 60 درصدی مسافر در پروازهای داخلی خبر داد و گفت: با توجه به رعایت کردن همه پروتکل های بهداشتی صادر شده داخلی و بین المللی این درخواست را به وزیر راه و شهرسازی ارائه داده ایم اما اگر ستاد ملی مقابله با کرونا نپذیرد، ایرلاین ها همچنان آن را اجرایی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش ستاد ملی مقابله با کرونا با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد که در همه پروازهای داخلی باید تنها 60 درصد ظرفیت کابین هواپیما مسافر پذیرش شود و فاصله گذاری اجتماعی در حین پرواز نیز رعایت شود.

اما پیش از این ابلاغیه تنها دو ردیف آخر هواپیما برای بیماران احتمالی خالی نگه داشته می شد.

به غیر از این ابلاغیه، مصوبه دیگری نیز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای مسافران اعلام شد و آن اجباری شدن استعلام همه مردم برای انجام سفرهای هوایی، زمینی و دریایی با وسائل حمل و نقل عمومی در سامانه تعریف شده از سوی وزارت بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای حذف محدودیت 60 درصدی در پروازها

درخواست برای حذف محدودیت 60 درصدی در پروازها