مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 22:402020-11-23اقتصادي

عملکرد ضعیف سوئد در مهار همه گیری کرونا


نتایج یک مطالعه جدید با موضوع مهار همه گیری کووید-19 نشان می دهد که سوئد در کاهش گسترش این بیماری ضعیف ترین عملکرد را در اروپا داشته است.

- نتایج یک مطالعه جدید با موضوع "مهار همه گیری کووید-19" نشان می دهد که سوئد در کاهش گسترش این بیماری ضعیف ترین عملکرد را در اروپا داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بررسی مشخص شد: سوئد که به اعمال قرنطینه اقدام نکرده در کاهش شاخص سرایت موثر یا عدد R ، قرنطینه شهروندان و نیز کاهش تعداد بیماران در بخش مراقبت های ویژه ضعیف ترین عملکرد را در بین کشورهای اروپایی داشته است.

گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) در مورد چگونگی عملکرد کشورهای اروپایی در مهار همه گیری کووید-19 حاکی از آن است که سوئد در چندین عملکرد رتبه ضعیفی بدست آورده است.

در این مطالعه سازمان همکاری و توسعه اقتصادی رفتار 31 کشور اروپایی را در طول همه گیری و تاثیر آن بر جوامع و اقتصاد آنها ارزیابی کرده است.

سوئد از زمان شیوع همه گیری کووید-19تا حد زیادی به دلیل عدم اعمال قرنطینه، اجباری نبودن استفاده از ماسک و دیگر اقدامات توصیه شده، رویکرد مستقلی را دنبال کرده است و به دلیل مشکلات عمده در کاهش عدد R مورد انتقاد قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف سوئد در مهار همه گیری کرونا

عملکرد ضعیف سوئد در مهار همه گیری کرونا