مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 21:552020-11-23اقتصادي

اختصاص 2500 سهمیه مشاغل خانگی در خوزستان


سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در طرح توسعه مشاغل خانگی دو هزار و 500 سهمیه اشتغال به استان خوزستان تخصیص داده شده است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در طرح توسعه مشاغل خانگی دو هزار و 500 سهمیه اشتغال به استان خوزستان تخصیص داده شده است.

زینب پارسافخر اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با هدف تولید و توسعه کسب و کار همزمان با سراسر کشور در خوزستان نیز با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی استان در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: توانمندسازی متقاضیان در قالب مشاوره و آموزش های کوتاه مدت مهارتی، آشنایی با نیاز بازار، کمک جهت تولید استاندارد و برندسازی محصولات، اتصال به بازارها برای فروش محصولات خانگی از طریق پیشرانان و ایجاد فروشگاه های اینترنتی در مکان بازارهای اینترنتی با تعرفه مقرون به صرفه از جمله اهداف این طرح است.

پارسافخر بیان کرد: در این طرح نیاز به مهارت خاصی نبوده و افراد متقاضی قبل از ورود به طرح، ارزیابی و استعدادسنجی شده و واجدین شرایط پس از گذراندن آموزش های تخصصی و کاربردی لازم از طریق پیشران ها به بازارهای کسب و کار وصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2500 سهمیه مشاغل خانگی در خوزستان

اختصاص 2500 سهمیه مشاغل خانگی در خوزستان