مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 21:352020-11-23اقتصادي

21.3 میلیون نفر در سامانه سجام بورس ثبت نام کردند


براساس جدیدترین آمار شرکت سپرده گذاری مرکزیT تاکنون 21 میلیون و 390 هزار نفر در سامانه جامع اطلاعات مشتریان ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با توجه به اینکه از ابتدای امسال همزمان با آزادسازی سهام عدالت و ورود سهامداران عدالت به بورس تحولی در بازار سرمایه روی داده و این بازار از یک بازار سنتی با حضور شرکت های حقوقی و تعداد اندک افراد حقیقی تبدیل به بازاری متشکل از افراد حقیقی با تعداد بالا و اشخاص حقوقی یعنی شرکت ها شده است.

در این زمینه شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه واریز شود.

خبرنگار فارس در این زمینه با شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه تماس گرفت و پرسید با توجه به ریزش شاخص کل بورس در سه ماه گذشته آیا تأثیری در ثبت نام مردم در سامانه سجام روی داده است که این شرکت اعلام کرد: جدیدترین آمار نشان می دهد در آبان ماه سال جاری 217 هزار نفر در سجام ثبت نام کرده اند و در حال حاضر کل ثبت نام شدگان در این سامانه 21 میلیون و 390 هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که در ماه های ابتدایی سال و اوج رشد بورس ماهانه تا 5 میلیون نفر هم در سجام ثبت نام می کردند.

براساس جدول ثبت نام افراد در سجام در استان تهران 27 هزار و 998 نفر با بیشترین تعداد پس از آن اصفهان 20 هزار و 577 نفر، خراسان رضوی 14 هزار و 440 نفر، فارس 9 هزار 991 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21.3 میلیون نفر در سامانه سجام بورس ثبت نام کردند

21.3 میلیون نفر در سامانه سجام بورس ثبت نام کردند