مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 21:302020-11-23اقتصادي

54 مجموعه تاریخی از 25 استان در لیست مزایده


صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، 54 مجموعه تاریخی را در 25 استان برای احیاء، مرمت و واگذاری حق بهره برداری مدت معین به مزایده گذاشت.

- صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، 54 مجموعه تاریخی را در 25 استان برای احیاء، مرمت و واگذاری حق بهره برداری مدت معین به مزایده گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 14 ماه قبل یعنی مهر سال گذشته صندوق احیا و بهره برداری از آثار تاریخی، اعلام کرده بود که به منظور افزایش مشارکت عمومی، توسعه فضای رقابتی، ارتقاء سطح شفافیت و تنویر افکار عمومی در واگذاری ­های تشکیلات متبوع خود، 54 بنای آماده تاریخی خود را در مزایده برای مدت معین واگذار می کند، و در این واگذاری بناهای تاریخی مانند حمام شیخ بهایی اصفهان، خانه جلال آل احمد تهران و خانه پروین اعتصامی در تبریز در لیستِ 54 بنای تاریخی مزایده های صندوق احیاء و بهره برداری از آثار تاریخی قرار داشتند.

اکنون بعد از گذشت این مدت زمان، در تازه ترین اعلام مزایده صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، 54 بنای تاریخی از 25 استان کشور در لیستی قرار گرفتند که قرار است برای مدت زمان معینی حق بهره برداری آن ها به برندگان مزایده واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 مجموعه تاریخی از 25 استان در لیست مزایده

54 مجموعه تاریخی از 25 استان در لیست مزایده