مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 21:202020-11-23بين الملل

فائوچی: قربانیان کرونا در آمریکا از 300 هزار نفر فراتر میرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا روز دوشنبه هشدار داد در صورتی که خط سیر همه گیری کرونا در این کشور تغییری نکند قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به آسانی از 300 هزار نفر فراتر خواهد رفت.

- مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریی های عفونی آمریکا هشدار داد در صورتی که خط سیر همه گیری کرونا در این کشور تغییری نکند تعداد قربانیان کرونا در این کشور از 300 هزار نفر فراتر میرود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا روز دوشنبه هشدار داد در صورتی که خط سیر همه گیری کرونا در این کشور تغییری نکند قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به آسانی از 300 هزار نفر فراتر خواهد رفت.

این در حالی است که موارد ابتلا به کرونا، بستری مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا همچنان در حال افزایش بوده و هیچ نشانه ای مبنی بر کاهش آمارها در این کشور وجود ندارد.

فائوچی که در جریان یک رویداد مجازی با واشنگتن پست صحبت می کرد، گفت: ما در حال حاضر بیش از 250 هزار قربانی کرونا داریم که یک چهارم میلیون به شمار می آید اما اگر اوضاع برنگردد این آمار می تواند به بیش از 300 هزار نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائوچی: قربانیان کرونا در آمریکا از 300 هزار نفر فراتر میرود

فائوچی: قربانیان کرونا در آمریکا از 300 هزار نفر فراتر میرود