مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 21:202020-11-23اقتصادي

کرونا صنایع دستی را در سراشیبی قرار داد


یک فعال حوزه صنایع دستی با اعتقاد بر اینکه شیوع ویروس کرونا باعث افزایش چشمگیر قیمت محصولات صنایع دستی شده است، اظهار کرد: تا زمانی که این ویروس از بین نرود، - یک فعال حوزه صنایع دستی با اعتقاد بر اینکه شیوع ویروس کرونا باعث افزایش چشمگیر قیمت محصولات صنایع دستی شده است، اظهار کرد: تا زمانی که این ویروس از بین نرود، وضعیت بازار صنایع دستی تغییر چندانی نخواهد کرد.

  اکبر مردعلی، هنرمند صنایع دستی در حوزه تراش شیشه در استان قزوین در گفت وگویی با ایسنا درباره وضعیت هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در ایام کرونا با بیان اینکه فروش محصولات این حوزه در ماه های اخیر با افت زیادی همراه بوده است ، اظهار کرد: وضعیت صنایع دستی نسبت به سال های گذشته به ویژه از زمانی که بیماری کووید ـ 19 شدت گرفت، در سراشیبی قرار گرفته است.

باید این نکته را در نظر داشت که با توجه به احتمال شیوع بیماری امکان فعالیت در کارگاه های صنایع دستی کمتر شده و تعداد هنرمندان فعال در این رشته نیز کاهش پیدا کرده است.

از سوی دیگر با توجه به گرانی مواد اولیه، محصولی که تولید می کنیم نیز به قیمت های فضایی رسیده است.

او با بیان اینکه محصولات صنایع دستی در ایام کرونا با افزایش زیاد قیمت همراه بوده است ، خاطرنشان کرد: طبیعی است که مردم هم اکنون به فکر معیشت خودشان هستند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا صنایع دستی را در سراشیبی قرار داد

کرونا صنایع دستی را در سراشیبی قرار داد