مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-23اقتصادي

کشت بیش از 5/5 میلیون انواع گل های زیبای فصلی در کیش


معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش از کاشت بیش از پنج و نیم میلیون انواع گل های زیبای فصلی در جزیره کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غفار آقازاده با بیان اینکه کاشت گل، نهال و توسعه فضای سبز در زیباسازی منظر شهری و ارتقای سطح سلامت روحی و نشاط اجتماعی شهروندان و گردشگران تأثیر بسزایی دارد، گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری و با توجه به تغییر فصل، شرکت عمران، آب و خدمات کیش نسبت به کاشت گل های فصلی متناسب با فصل پاییز در میادین و پارک های سطح جزیره اقدام کرده است.

وی با اشاره به آغاز طرح گلکاری نیمه دوم سال که از اوایل مهر ماه شروع شده و تا اواخر فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، بیان کرد: طبق روال هرساله، عملیات کاشت گل های فصلی با خرید بیش از پنج و نیم میلیون بوته گل از انواع گونه های جعفری، آهار، اطلسی، رعنا، زیبا، کوکب، ستاره ای، آلیسوم، پریوش و .

 که از گونه های مقاوم به گرما و متناسب با شرایط آب و هوایی کیش هستند، با اولویت میادین و فضای شهری کیش انجام شده است.

معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیشکاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری را در کاهش آلودگی هوا مؤثر دانست و گفت: کاشت انواع درخت و درختچه های مقاوم و سازگار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت بیش از 5/5 میلیون انواع گل های زیبای فصلی در کیش

کشت بیش از 5/5 میلیون انواع گل های زیبای فصلی در کیش