مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-23سياسي

احیای هر انسان مانند نجات کل بشریت است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در مکتب اسلام نجات یک فرد نجات جامعه است و اگر یک نفر را احیا کنید مانند این است که تمام مردم را احیا کرده باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) حجت الاسلام رحمت اله صادقی در بازدید از اردوگاه کرامت شهرستان نجف آباد با اشاره به آیات قرآن، اظهار داشت: در مکتب اسلام نجات یک فرد نجات جامعه است و اگر یک نفر  را احیا کنید مانند این است که تمام مردم را احیا کرده باشید.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان  این مجموعه و تحسین همت و اراده ی بیماران این اردوگاه افزود: شیطان همیشه در حال وسوسه انسان است لذا انسان با توکل بخداوند متعال می تواند مانع این امر شود.

وی افزود: توسل به اهل بیت و شرکت در روضه امام حسین (ع)  ایمان را تقویت می کند باعث جلوگیری از وسوسه‍ های شیطانی شده است.

صادقی تاکید کرد: خداوند نماز را وسیله دوری از گناهان قرار داد و انسان با نماز از همه بدی ها حفظ خواهد شد؛ نماز باعث برکت و رزق و روزی فراوان و دوری ناهنجاری ها و تنگدستی ها در زندگی روزمره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای هر انسان مانند نجات کل بشریت است

احیای هر انسان مانند نجات کل بشریت است