مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:452020-11-23ورزشي

امضاء تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و هیات ورزش های همگانی فارس


تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان ها و هیات ورزش های همگانی در استان فارس امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان فارس، رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس به همراه اعضای هیئت رییسه با حضور در اداره کل زندان های استان فارس، تفاهم نامه همکاری دوجانبه را با مدیرکل زندان های استان فارس امضا کرد .

پاک فطرت در این مراسم ضمن تشکر از همکاری های گذشته مسئولین زندان نسبت به توسعه ورزش همگانی در بین زندانیان، اظهار داشت: اهتمام به امور ورزشی در زندان برای زندانیان و کارکنان برابر است با کاهش آسیب های اجتماعی و روانی زندانیان .

وی با اشاره به رویکرد بازیابی و تغییر نگرش به سمت تخصصی و اجتماعی فدراسیون، بر نیازهای حرکتی و اصلاحی گروه های هدف تاکید کرد.

مدیرکل زندانهای استان فارس ضمن استقبال و تشکر از مساعدت هیات ورزش های همگانی بیان کرد: امضای تفاهم نامه همکاری،  گام بلندی و موثری در اشاعه فرهنگ ورزش و تحرک در بین زندان های استان فارس می باشد.

اسحاق ابراهیمی ضمن ابراز تمایل برای همکاری مشترک بین هیات ورزش های همگانی استان فارس و امور زندان های سراسر استان گفت: همکاری و ترویج فرهنگ ورزش باعث ترویج روحیه پهلوانی و منش انسانی در بین زندانیان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و هیات ورزش های همگانی فارس

امضاء تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و هیات ورزش های همگانی فارس