مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:452020-11-23ورزشي

واکنش فدراسیون به میوه فروشی کشتی گیر ملی!


محسن مدهنی، قهرمان سال 2017 کشتی نوجوانان جهان از روز گذشته به خاطر انتشار فیلمی از خود در کنار یک وانت میوه فروشی به سوژه رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این فرنگی کار که در لیگ برتر نیز با تیم شهدای مدافع حرم قم قرارداد بسته و در دور رفت هم کشتی گرفته، از مسئولان شهر خود گلایه می کند که حمایتی از او نکردند و حتی برای میوه فروشی در کنار خیابان هم موانعی برایش ایجاد کردند.

فدراسیون کشتی امروز به انتشار این ویدیو در فضای مجازی واکنش نشان داده و سخنگوی فدراسیون با این کشتی گیر جوان تماس گرفته است.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره به روابط عمومی فدراسیون گفت: با عنایت به اینکه توجه به قهرمانان ملی در دستور کار فدراسیون قرار دارد، بنده نیز به همین منظور با محسن مدهنی که مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال 2017 را در کارنامه قهرمانی خود دارد، صحبت کردم و در جریان مسائل پیش آمده قرار گرفتم.

آقای مدهنی گفتند در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم شهدای قم به میدان رفتم و قرار است در دور برگشت هم با یک تیم دیگر در لیگ حضور داشته باشم و پس از پایان لیگ پیگیر کار ایشان باشیم که بنده نیز گفتم فدراسیون کشتی حامی قهرمانان خود است و هر زمان لازم باشد کار را پیگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون به میوه فروشی کشتی گیر ملی!

واکنش فدراسیون به میوه فروشی کشتی گیر ملی!