مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-23اقتصادي

برخورد قاطع با محتکران دانه درشت ضرورت دوران بحران است


برخورد قاطع با محتکران و گران فروشان واقعی و دانه درشت، ضرورت دوران بحران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از شیراز، در پی انتشار گزارشی از خبرگزاری فارس، رییس اتحادیه توزیع کنندگان مواد غذایی، بهداشتی و خشکبار شیراز، جوابیه ای به این شرح ارائه کرده است: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن خبرگزاری تحت عنوان کمبود روغن در بازار و رو شدن دستهای احتکار به منظور تنویر افکار عمومی و بیان واقعیتها و شاخص های اقتصادی موارد زیر را به اطلاع می رساند تا به نحو مقتضی منتشر گردد .

در ابتدا به عنوان یک مطلع اقتصادی و دلسوز کشور ، نظام و فعال هشت سال دفاع مقدس معتقدم که برخورد قاطع با محتکران و گران فروشان واقعی و دانه درشت ضرورت دوران بحران است و بیان نباید موضوع به گونه ای باشد که مسائل کوچک، بزرگ نمایی شود و با مقصر جلوه دادن اینها محتکران اصلی و دانه درشتها و سوءمدیریت ها به فراموشی سپرده شود .

مصرف استان فارس روزانه 265 تن روغن نباتی است .

میانگین قیمت هر تن روغن 10 میلیون تومان است و با توجه به اعداد و ارقام مندرج درگزارش ؛ میزان روغن مکشوف از محتکران 55 تن و حدود یک پنجم مصرف یک روز استان فارس است ! آیا این آمار با تیتر انتخابی آن خبرگزاری همخوانی دارد؟ تا کی باید در افکار عمومی و اذهان مردم تلقین گردد کمبود و گرانی از بازار است ؟ آمار و ارقام دروغ نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با محتکران دانه درشت ضرورت دوران بحران است

برخورد قاطع با محتکران دانه درشت ضرورت دوران بحران است