مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-23سياسي

کنایه یک نماینده سابق به نمایندگان: خودتان اموال دولت را بخرید!


محمدرضا خباز در خصوص طرح های معیشتی مجلس یازدهم خطاب به نمایندگان گفت: «وقتی می دانید که درآمد محقق نمی شود چرا وقت مجلس را می گیرید؟ چرا از روش های پوپولیستی احمدی نژاد که مملکت را نابود کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایران، محمدرضا خباز پاسخ کنایه یا انتقاد برخی نمایندگان مجلس به دولت درباره اینکه چرا دولت با طرح مجلس مخالف است اما خودش یارانه کمک معیشتی می دهد را نیز می دهد و توضیح می دهد که این دو چه تفاوت هایی با هم دارند.

گفت وگو با این نماینده ادوار و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی را در ادامه می خوانید.

محمدرضا خباز نماینده ادوار که سابقه حضور در کمیسیون های برنامه و بودجه و تلفیق بودجه را در کارنامه سیاسی خود دارد، منتقد جدی مصوبه مجلس یازدهم برای الزام دولت به پرداخت یارانه به مردم جهت تأمین کالای اساسی است.

به گفته او نمایندگان جای اصل و فرع در قانونگذاری را جابه جا کرده اند و بی توجه به لوایح دولت فقط طرح های پوپولیستی را ارائه می کنند که هیچ سودی هم برای اقتصاد کشور و معیشت مردم ندارد.

خباز پاسخ کنایه یا انتقاد برخی نمایندگان مجلس به دولت درباره اینکه چرا دولت با طرح مجلس مخالف است اما خودش یارانه کمک معیشتی می دهد را نیز می دهد و توضیح می دهد که این دو چه تفاوت هایی با هم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه یک نماینده سابق به نمایندگان: خودتان اموال دولت را بخرید!

کنایه یک نماینده سابق به نمایندگان: خودتان اموال دولت را بخرید!