مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-23بين الملل

ناقلان خطرناک کرونا چه کسانی هستند؟


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران افراد جوان را ناقلان فعال و خطرناک بیماری کرونا دانست و گفت: «آنها با شرکت در جمع های خانوادگی می توانند باعث انتقال بیماری شوند».

- جی پلاس؛ رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که موج جدید بیماری کوویدـ19 در کل دنیا آغاز شده و کشور ما نیز از تنش های این موج جدید مصون نخواهد بود، بر پرهیز از دورهمی های خانوادگی به عنوان یکی از اصلی ترین کانون های ابتلا تاکید کرد.

ایسنا نوشت: دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: در عرصه جهانی شاهد موج جدید بیماری کوویدـ19 هستیم، طی دو روز گذشته در ایالات متحده آمریکا بالاترین میزان مرگ ومیر از شروع بیماری کرونا ثبت شد، همچنین آمار کسب شده از کشورهای اروپایی نیز مبنی بر افزایش آمار ابتلا و مرگ ومیر است.

بنابراین موج جدید افزایش بیماری در دنیا آغاز شده و طبیعتاً از آنجا که این بیماری یک پاندمی است، کشور ما نیز از تنش های موج جدید بیماری مصون نخواهد بود.

وی گفت: بخشی از افزایش آمارهای ابتلا و فوتی کشور در همخوانی با گسترش جهانی این بیماری است، همان طور که از قبل پیش بینی می کردیم در فصل پاییز با سرد شدن تدریجی هوا، بروز بیماری های تنفسی و به خصوص با توجه به عدم امکان حضور در فضاهای غیر مسقف و باز و همچنین افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناقلان خطرناک کرونا چه کسانی هستند؟

ناقلان خطرناک کرونا چه کسانی هستند؟