مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:202020-11-23سياسي

بسیجیان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان تجلیل شدند


در مراسم به مناسبت هفته بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی، بسیجیان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در هفته بسیج و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بسیجیان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام ما در دفاع مقدس این است که حتی یک وجب از خاک خود را به دست دشمن ندادیم، اظهار داشت: جنگ تحمیلی 8 ساله باعث شد که ملت ایران ایثارگری های فراوانی را از خود نشان دهد و پیروز شود و در حقیقت دفاع مقدس تدبیر امام (ره) بود و ایشان الگوی بی نظیر تفکر بسیجی را به دنیا ارائه کردند که هم اکنون در کشورهای خاور میانه مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری سخنان خود، بزرگترین و مهم ترین نیاز امروز هر کشور را امنیت پایدار خواند و اظهار داشت: فعالیت، تولید و پویایی هر یک از بخش های اجرایی و اداری متأثر از این مقوله حیاتی است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، عنوان کرد: پاسداری و حراست از ارزش های انقلاب و حفظ حریم نظام، اولویت اول کاری در بسیج و ناجا است و روزهای سخت و دشوار این سرزمین، همواره شاهد حضور شجاعانه و خستگی ناپذیر جوانانی بوده که علیرغم ناملای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان تجلیل شدند

بسیجیان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان تجلیل شدند