مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:002020-11-23بين الملل

هشدار گروه های فلسطینی نسبت به همراهی عربستان با قطار عادی سازی روابط


گروه های فلسطینی نسبت به خطر همراه شدن عربستان سعودی با قطار عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی پس از انتشار خبر سفر بنیامین نتانیاهو به این کشور و دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در شهر نیوم به شدت هشدار دادند.

- گروه های فلسطینی نسبت به خطر همراه شدن عربستان سعودی با قطار عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی پس از انتشار خبر سفر بنیامین نتانیاهو به این کشور و دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در شهر نیوم به شدت هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یواو گالانت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رادیو ارتش رسما خبر سفر مخفیانه نتانیاهو به عربستان را تایید کرده است.

رسانه های صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کردند که نتانیاهو و یوسی کوهن رییس موساد دیروز یکشنبه مخفیانه به عربستان سفر کرده و دیداری با محمد بن سلمان و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در شهر نیوم داشته اند.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز به نقل از دو نفر از مشاوران دولت عربستان خبر سفر نتانیاهو به این کشور و دیدار با بن سلمان را تایید کرده است.

این در حالی است که وزیر خارجه عربستان در توییتی مدعی شده بود که این اخبار صحت ندارد و هیچ مقام اسراییلی در نشست روز گذشته در شهر نیوم حضور نداشته و این دیدار صرفا با حضور مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار گروه های فلسطینی نسبت به همراهی عربستان با قطار عادی سازی روابط

هشدار گروه های فلسطینی نسبت به همراهی عربستان با قطار عادی سازی روابط