مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-23سياسي

رفع محدودیت ها درگرو رعایت پروتکل ها است


ذوالفقاری رییس کمیته امنیتی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه نظارت ها بر اجرای طرح جامع هوشمند بیماری کرونا بسیار جدی است؛ گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسین ذوالفقاری رییس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا عصر امروز در حاشیه نشست این کمیته در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز دو موضوع بررسی شد و برای ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جهت تصویب ارسال می‌شود.

ذوالفقاری در همین خصوص گفت: موضوع اول مورد بررسی همراه داشتن کارت ملی توسط شهروندان در سراسر کشور است که این کار با هدف کنترل هوشمند کسانی که احتمالا دارای بیماری کرونا هستند و تست مثبت داشته‌اند؛ انجام می‌گیرد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه این کار در چند روز اخیر در حمل و نقل ریلی و هوایی انجام شده، گفت: در بین مسافرین ریلی، در دو روز گذشته 44 نفر دارای تست مثبت بودند از این طریق شناسایی شدند و ورودشان منع شد و در حمل و نقل هوایی هم از ورود 4 نفر تست مثبت به هواپیما ممانعت به عمل آمد.

رییس کمیته انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: در طرح همراه داشتن کارت ملی، با استفاده از یک اپلیکیشن کمتر از یک ثانیه می‌توان مشخص کرد فردی که به اداره و یا بانک و یا سوپر مارکتی مراجعه کند، به محض دیده شدن کارت ملی در معرض مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت ها درگرو رعایت پروتکل ها است

رفع محدودیت ها درگرو رعایت پروتکل ها است