مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-23بين الملل

سعودی ها دیدار بن سلمان و نتانیاهو را تکذیب کردند


وزیر خارجه سعودی گزارش های منتشره در خصوص دیدار ولیعهد سعودی با مسئولان رژیم صهیونیستی در جریان سفر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به عربستان را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر خارجه عربستان سعودی امروز دوشنبه در توییتر خود در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های اسراییلی درباره دیدار ولیعهد این کشور با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هرگونه دیدار بین محمد بن سلمان با مقام های اسراییل را تکذیب کرد.

فیصل بن فرحان در توییتی، گزارش های منتشره درباره دیدار ولیعهد سعودی با مسئولان اسراییلی در جریان سفر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به عربستان را تکذیب کرد.

وزیر خارجه سعودی نوشت: چنین نشستی برگزار نشده و تنها مسئولان حاضر در این نشست، آمریکایی ها و سعودی ها بودند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که بنیامین نتانیاهو از ارائه توضیح درباره گزارش رسانه های اسراییل درخصوص دیدارش با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان خودداری کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد که دیشب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی سفر کرده و با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش نتانیاهو دیروز یکشنبه از فرودگاه بن گوریون راهی عربستان شده و در شهر نئوم با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور و مایک پمپئو وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعودی ها دیدار بن سلمان و نتانیاهو را تکذیب کردند

سعودی ها دیدار بن سلمان و نتانیاهو را تکذیب کردند