مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-23پزشكي

300 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در قالب طرح بسیج مقابله با کرونا، 300 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از مشهد به نقل از وبدا علی اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای بحران کرونا بازدید‌ها و نظارت‌های ویژه‌ای از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام می‌شود که در قالب این بازدید‌ها تا کنون سه هزار و 47 واحد صنفی و مکان عمومی پلمب شده اند.

وی با بیان اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید‏-19 از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجراست و تا زمان حذف این ویروس نیز ادامه خواهد داشت گفت: در این راستا 180 تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان‌های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحد‌های تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مدت بیش از 41 هزار مورد بازدید از نانوایی‌های فعال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شد که 448 نانوایی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی

300 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی